iPhone/iPad iOS教學系列(16) – [Don’t throw it away, fix it!] 從修補「爛 iPhone 線」到教學初心

1. iGardener 老師,ICT 考試點寫「iPhone 線」呀?

Source: apple.com

考試時,千祈咪寫「iPhone 線」呀!

5 Dollars - Elizabeth II (2nd portrait) - Hong Kong
  • 一來考試盡量不宜寫商業名稱
  • 二來「線」太深水埗喇;
  • 三來跟 Apple 網站寫「連接線」太空泛喇。

如果真係要寫,跟 EDB ICT glossary,建議叫「流動電話充電及數據USB電纜 mobile phone USB charging and data cable」啦!🤣

今日想同你哋分享下點樣用港幣五蚊,救番爆口嘅「iPhone 線」。

2. 容易受傷的「iPhone 線」

iGardener 老師用過唔少 iPhone,唔係好明點解 「iPhone 線」咁易爛,喺屋企及學校起碼爛咗五六條,用到邊,爛到邊,都會搵到一啲殘破的 Lightning 線,常見情況係包住線芯嘅膠老化爆裂,通常用咗一年或以上的 Lightning 線中就會出現。

▲ iGardener 老師在家的「流動電話充電及數據USB電纜」,Lightning 一端爆了,名為「腸穿」。

▲ iGardener 老師在學校的「流動電話充電及數據USB電纜」,也是 Lightning 一端爆了,名為「肚爛」。

由於 Lightning 電纜負責傳輸數據及為昂貴的流動設備充電,不少富貴蘋果人基於數據或消防安全為由(或為藉口),把爆腸的 Lightning 電纜丟掉,另購新電纜。

基於消防安全為由,這決定是無可厚非的,或可促進配件消費和經濟,但 iGardener 老師覺得這是浪費,不符合環保。

iGardener 老師是老派,相信:

Don’t throw it away, fix it.

3. 表面損壞,內裡正常

其實同所謂「難攪」嘅學生心地一樣,呢啲望落殘破嘅 Lightning 電纜,很多時只係電纜嘅外面包膠爆開,內裡的銅線芯其實無壞,可以正常傳遞電力及數據訊號,其實只要我地用適當嘅物料包裹,加少少時間同心機,就可以將呢啲舊線起死回生,而且方法非常簡單,成本亦唔高!

4. 意大利名貴水喉膠布出

iGardener 老師建議大家,首先去五金舖買卷下圖之白色水喉膠布。

▲ 睇下?五蚊有一卷,救到七七四十九條線啦!

然後,按損壞程度,慢慢地,一圈圈地,用白色水喉膠布包紮好「iPhone 線」。

iGardener 老師秘訣:
越近 lightning 端口,要包得厚啲,
膠布更要「對摺式」厚一啲咁包,
咁樣 lightning 一邊至會較耐屈。

攤開水喉膠布包,每圈較薄,包完條線會較柔軟。

對摺水喉膠布包,每圈較厚,包完條線會較堅硬。

過去 iGardener 老師用意大利名貴水喉膠布救左屋企不少「iPhone 線」,五蚊救番HK$149 一條嘅「iPhone 線」,十分抵玩,也十分環保。

最重要的是,在老師慢慢為外面傷痕累累的「iPhone 線」包紮時,更是我們難得反思教育初心的時刻,不信?試試吧!

5. [同場加映] Fix you (中文歌詞 & English lyrics)

回顧古早味五篇「iPhone/iPad iOS教學系列」

懇請花點時間 S.L.S.:

  • S – 訂閱 (Subscribe)
  • L – 讚文(Like)
  • S – 分享文章(Share)

繼續支持 iGarden edTech Blog

疫症轉眼已逾兩載,無論您身處何方,

大家都是地球村公民,當面對甚麼難關,請緊記:

We are just a call / e-mail / text and a prayer away!

Source: brainyquote.com

謹祝 各華文教育同仁身體健康、思路敏捷、守望相助!

Слава Україні! 🇺🇦

Swift recovery 世界 🌍!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.