負能量是個好東西系列 (8) – 停課不停學心法 (十八) – 當洪七公遇上 Zoom

iGardener 老師天天寫,日日做「停課不停學」,禮拜六日,本想歇一歇,寫吓其他課題,減下壓,怎知今天下午 WhatsApp 又再被 zoom.us 「免 40 分鐘喜訊 」 而洗版,感受到香港的同工那股望川秋水,喜出望外之情。

既然咁高興,今天決定破戒,一天出第二稿,賀吓同工們終於等到。

二月以來,直播課堂已成為香港學生的突然其來的「另類學習」,社會一齊見證長官所說的電子學習及停課不停學的成果:

二月以來,直播教學亦成為香港老師的熱薯,坊間的 理性討論 已可知一二。

關於直播方案,不少「冷氣領導」唔知有無諗清楚校情及財政預算(大學買得起,唔代表中小學買得起),見 WhatsApp 群組內啲行家話 zoom 正,就「人zoom 我又 zoom 」,肯聽 IT 同工建議嘅校本選擇,係值得景仰嘅少數領導。

IT 同工又有好多不同平台想玩,須知道今次停課,全校每一個環節都要靠 IT,唔係講玩,一月尾又無充足準備(人地梳打埠一早停課啦),明明全校已有基建的「 Google Suite 嘅 Meet 」 或 「Microsft O365 嘅 Teams 」唔去用,偏偏跟大隊用 Zoom,用用吓有啲更受傳媒青睞:

iGardener老師從不否定 Zoom 功能多多,老師乜都可以控制(即係當電腦室啲控制系統咁用囉),現實係,zoom 逐樣功能同學校計錢,正如「人人都知 Benz 係好車,點解我揸韓國車?」。

Meet 和 Teams 都係免費,唔用,唔明啲決策者寧願犧牲「學生身份認證」及甘心忍受「限時限刻40分」,死心塌地,祈求天父做十分鐘好人,求 zoom.us 免 40分鐘時限,成件事,係咪有點「洪七公」?

睇下片輕鬆下先,以下就是「視像會議」真人版,很好笑!

諷刺的,這是 zoom 幾年前的廣告。

同工可能覺得 iGardener 老師為人師表,做乜咁負能量?

「大家為學生啫」,是嗎?

iGardener 老師相信,負能量也是能量,推動老師面對困難,諗計仔突破盲腸,用行動解決問題,好過開口埋口「加油呀、 add oil 、💪💪」呢啲虛茫嘅正能量。

例如,iGardener 老師一月尾知道要停課,正當香港啲IT大大都忙於籌備不同的停課不停學大龍鳳講座時,iGardener 老師開始寫電郵比全世界嘅知名 edtech 公司,希望公司限時免費,幫助香港的學校解決停課的教學需要。

感激 screencastify、Kami、Peardeck、Edpuzzle、Kahoot! 等等,都是不由分說,一天半天已經答覆升級,回信中更十分關心香港的疫情。限免升級後,師生亦因此在學與教得益不少,這在 iGardener 老師眼中,就是對教學的實事。

在此 iGardener 老師呼籲大家,疫情過後,要好好「懲罰」這些有心有力的 edtech 公司。

Source: Kami

然而,當中只有一間公司,由回覆速度至態度;由頭至尾,都是那麼「冷靜沉著」,好似只係想開新單咁,嗰間就係大家祈求天父感動放寬40分鐘的 zoom 公司。

現在 iGardener 老師將二月中同這公司代表的電郵對話,公諸同好,讓大家自行閱讀,感受一下 zoom 公司對香港因疫情停課同工的「熱情和同理心」吧!

同工,當然大家可以覺得此一時彼一時,家吓三月中有機會(人哋 zoom 暫未提及香港架)限免(聽講就嚟都復課啦)咪好囉,係咪?

同工,您心內嗰股正能量, iGardener 老師真係由外至內感受到架,仲好澎湃添!所以從唔會奢望您會了解 iGardener 老師對 zoom 第一身嘅負面主觀感受,但係您要回答以下情況係咪事實?

  • 上面 zoom 多次電郵回覆,白mon黑紙,拒絕老師嘅明確請求,是否客觀事實?。
  • 二月臺港澳停課時,這公司只主動提供免費超過 40 分鐘給 zoom.com.cn,是否客觀事實?
  • 今天三月美國疫情有需要,這公司主動提供免費給 zoom.us 及指定地區(暫未見香港架),是否客觀事實?

凡事正能量嘅人,當然會呼籲香港學校照樣填表先,盼望 zoom 受眾生精誠所至之情感動,恩澤香港,賜我地都可以跟外國一樣,有免40分限時啦!

相信洪七公一生受過不少愛心人仕的幫助,有骨氣嘅七公,會選擇抬起頭接受幫助,定係跪喺度求幫助?

假如有人要洪七公等好耐,最後,仲要食其他人隻碟漏出黎嘅野食,七公願意接受嗎?

親愛的同工們,假如您是洪七公,請問您會點樣選擇?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.