Google 教學系列 (100) – 人工智能教育 (AI Education ) 系列(1) – Google vs. ChatGPT 帝國反擊戰?Alphabet 「孤寒」花 4 億美元投資 Anthropic

以後會多用香港話寫 blog

首先想和臺灣的朋友們說句對不起,iGardener 老師以後會多用香港話(香港話有其獨特的文化及歷史特色,嚴格來説,香港話不算是廣東話或廣州話)寫 blog,希望在網絡文字世界,略盡綿力,保育一點點香港的文化傳承。相信說台語或熟識香港近況的好友們,會明白 iGardener 老師的心情。

Google 嘅朝氣與傲慢

iGardener 老師一直係 Google fans,

見證過 Google 嘅朝氣,也見證過佢嘅傲慢;
見證過 Google 嘅創新,也見證過佢嘅遲緩。

繼 Google 早年試闖社交網絡 (記得 google plus 嗎?)失敗後,今餐歷史又再重演喇,不過今次真係事關重大,因爲 ChatGPT 直接威脅 Google 嘅老本行 – 搜尋器。

Continue reading Google 教學系列 (100) – 人工智能教育 (AI Education ) 系列(1) – Google vs. ChatGPT 帝國反擊戰?Alphabet 「孤寒」花 4 億美元投資 Anthropic